Kitti blogja

Blogom az életemről és rólam szól,meg arról,amit gondolok.És kész..

Friss topikok

Linkblog

< />

2010.02.25. K:11 baloghkitti

Tavasz^^

Címkék: tavasz

 BEKÖSZÖNTÖTT A TAVASZ!

Kijelenthettem ezt bátran,hiszen az már biztos,hogy hó nem fog esni itt Győr-Moson-Sopron megyében,viszont az biztos,hogy egyre jobb és jobb idő lesz.Most februárban még kell a téli kabát,de március 5-10. környékén már nyugottan lehet tavaszi kabátban(mellényben) sétálni.Mostantól tök jó időnk lesz,esni viszont szerintem most hétvégén fog(sajnos),mert nagyon úgy néz ki,hogy felmelegszik az idő,de nekem a megérzésem ez,hogy esni fog..:S mindegy,legyünk optimisták,nem a hó fog esni,és ha nem a hó,akkor én már boldog vagyok:D csak annyira szürke,unalmas idő ne legyen,hogy az életemet is megunjam itt bent..mert jó blogozni,meg netezni,meg msn-ezni,meg tanulni(ááh..xĐ),de nekem már a szabadság hiányzott télen is,úgyhogy kifogok mindenképp járkálni hamarosan.A felvételiért megmár nem sokáig kell izgulnom,hiszem március 13.-áig vagy még 15.-éig felrakják az ideiglenes felvételi jegyzékeket.Ha azon fent lesz a nevem,örülhetek,felvettek.Ha nem lesz fent a nevem,bánhatom örökre:( remélem nem úgy lesz..(L)SZERENCSE!(L) -igen,talán ez Szerencsét hoz!-a remény már meghalt,lassan kezd újra feltámadni,reméljük nem hiába...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloghkitti.blog.hu/api/trackback/id/tr281790919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása