Kitti blogja

Blogom az életemről és rólam szól,meg arról,amit gondolok.És kész..

Friss topikok

Linkblog

< />

2009.11.14. K:42 baloghkitti

Stílusváltás középiskola előtt(2009.november)

Címkék: fodrász

Na jah..2009.november 13.,Péntek-stílusváltásom kezdete

A frizurám

Illik-e az ovális fejhez a rövid haj?

Ezt még nem tudva,pénteken elindultam Győrbe a fodrászomhoz,Kingához.Vittem magammal egy képet,amin volt egy számomra ismeretlen lány,jó rövid hajjal.Az arca teljesen másképp nézett ki,mint nekem,a csontjai is másképp voltak.Minden ember különbözik,de azért a fejformák között megkülönböztetünk néhányat..az én fejformám ovális.

Megérkeztünk a fodrászhoz..(Gigi szépségszalon,Bástya utca)

Megmosták a hajam,Kinga levágta,és kiderült,hogy nagyon jól áll nekem a rövid haj.Még ugyan nem szoktak meg így,de megkell szokni,ez mostanában nem lesz hosszú:D "Mostmár múlt időben beszélhetek a hosszú hajról!"Összesen 2700 Ft-ba kerül ez a frizurám,igazán nem jelent sokat,masszírozással együtt..

A masszírozás jótékony hatásai..

Lelkileg:megnyugvás tölti el az embert.

Testileg:ellazulás.

Na és mi van a vérkeringéssel?

Serkenti a vérkeringést a fej masszírozása és ettől nem zsírosodik annyira a fejbőr,a korpa is megszűnik 2-3 hétre.Nem állítom,hogy ez a dolog valóban mindenkinél megszűnik,de nálam általában igen.

A hajvágás jótékony hatásai..

Van a silány,hosszú haj..na az nem nyújt szép látványt,főleg nem az ovális fejű lányoknál,nőknél..ha ezt a hosszú hajat levágja a fodrász,akkor a haj megerősödik és sűrűbb érzetet nyújt..

Az ember igazán a drasztikus változásoknál érzékeli,hogy MIT IS TUD KIHOZNI saját magából és az élet nyújtotta lehetőségekből..

..Nem egy hajvágástól lesz az ember boldog és nem egy masszírozástól,hanem attól,hogy jól érzi magát a bőrében..én most így vagyok..

íme az eredmény..

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloghkitti.blog.hu/api/trackback/id/tr431524989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása